Sunday, April 22, 2012

Siapa AZZA EMYLEA BT HARUN?

huit huit... ok..tibe2 harinih terasa nk cerita pasal diri aku.. wlaupon bknnye korg nk tau sgt pon kan? hehehe tp tkpe.. nk cite gak.. (tak pyh lah!) ishhh nk cite gak :P
apa makna AZZA EMYLEA?ok sbenarnye aku pon tak pasti.. AZZA=rusa/perhiasan.. EMYLEA=taktau.. smpai skrg cari taktau ape makne die.. siapa tau ? = ='
mak aku cite..nama ni diberi oleh arwah bpak sdara aku.. nama nih..nama ex awek die katanye.. ohhh sedap jugak nama ex awek die kan? :P (puji nama sndri) tp tktau kenapa.. aku rasa nama AZZA mcm nama seorg ppuan yg kejam.. dan EMYLEA nama ppuan gedik?? adakah aku sebegitu?= =' (TIDAK)..
kdg2 boring dekat ofis.. cari jugak perwatakan diri sndri..taip kt google MAKNA NAMA/MAKNA TARIKH LAHIR.. kdg2 mcm bodo je.. sbb perwatakan kite..kite sndri yg tahu kan.. tp mna tahu tak sedar.. tuh yg nk tgok gak!!!hehehe ok..perwatakan aku..
-tidak yakin dgn sndri
-sntiasa ingin mencuba bnda baru tp takut2..(sama lah dgn kt atas = =')
-pemalas mandi
-tak pandai masak
-rajin jugak lah kemas rumah
-suka basuh pinggan (buih sabun bt aq rajin)= ='
-pelupa tambah2 arah jalan.. walaupon dh lalu bribu kali tp tetap lupa ( semut slalu msuk dlm air,mata rabun..so tminum semut..minum semut ke mkn?= =')
-setia.. (asal? tk caye?klo aku kai hp.. satu hp tuh je aq pkai.. haaa setia lah tuh :P num HP pon tk pnh tuka..)
-panas baran (sikap nih kena kikis cepat2..plis sape2 leh tolong kikiskan :P )
-kelam kabut/gelojoh (kalo nk sesuatu ..nk segera.. amboiiii ingat ape.. anak raja? )
-blurr (org dh cite sal org naek bulan,aku baru cite sal org naek kuda = =')
-berangan (itu harus..sbelum tido,masa mandi,drive(ini bahaya..pnh skali nk pegi keje..ikut jln lain..mlewatkan lg time msuk keje yg smemangnye dh lewat) )
-kaki wayang.. (paling2 ada org yg blanja..kikikikik)
-seorg yg kurus.. (plisssslahhh cepat gemokkkkk :( )(target 40kg..ok tak?cun?ngam? )
-kdg2 seorg yg pekak (akibat hampir hari2 korek tlinga.. tktau nape gatal :( )
-seorg yg rabun..(mengikut kisah dongeng... dulu masa kecik2 slalu sgt tgok tb dekat2.. kan..ini mkan die!!! tk puas hati bila akak2 sume mata terang je..siap boleh zoom lg..ok itu tipu :P )
-HP adalah bnda ptama yg akan aku cari bila bgun tido :) kalo tkde HP ase cam tk lengkap diriku ini.. (poyo) tgok sape yg msg/bbm.. dan dan tsenyum klo ade msg dari org tsyg :) (tp tkde pon :( )
-manja+cerewet pasal mkn..(hari2 mak aku akan tnye menu ape nk masak harinih.. hahahha rasa seperti putri raja :P mak syg aku tau :P  )
-cepat sedih/senang mnangis (nampak tak kt situ.. hati wanita amat rapuh seperti debu2..ianya kan hancur jika disentuh) = ='
-seorg yg jiwang (kalo tk jiwang..tkdenye aq update status sedih2 kt FB kan :P tak sia-sia aku ambek klas sastera dulu.. bangga cikgu sastera aku)= ='
-bila aku sedih dan kecewa.. mood makan aku akan hilang... mood tido aku yg sbelum ini tahap maximum kini akn mnjadi kosong..pliss jgn bt aq sedih klo korg nk tgok aku gemok :P
-peramah dan senang bkawan (tol tak?) = ='
-suka senyum..nmpk gg (bialah gg tk cntek..tp senyuman kite manis~)= ='
-tak penah brenggang dgn mak.. dah 20 tahun aku tido dgn mak aku.. tk pnh tido sorg..(korg tk kan ? :P )
-mak aku idola aku... (seorg yg sgt tabah..rajin..bijak..pnyabar..wlaupon abah aku kwen lain.. tp die tetap sabar kerana dia sgt sygkan abh aku,.,, sbb tuh die izinkan.. mgkin aq tk boleh jd sperti die.. :') lelaki..sukar di tafsir..wlaupon dah 34 tahun meraka berkahwin..pahit manis bsama tp abah snggup bt mcmtuh.. so..aq takut khilangan org yg aq syg (bf) ..tp aq kena ready.. sbb bila2 masa je die boleh berubah sekelip mata..TING!)(ok aq dh sedih part nih :( next!!!)
-hbes je spm tahu 2009 aku terus keje kat NATASYA.. pd aku keje lg best.. sbb dpt gaji :D bile dh ade duit mcm2 kite leh wat..tambah2 aku nih suke membeli .. dan sikap boros aku semakin t'serlah..slagi duit ade..slagi tuh tkleh dok diam.. ade je nk beli.. nnt dh xde duit bru tau duk diam.. sikap aku nih btkan mak aku slalu bising kt aq.. nasib lah ade KWSP.. masa tua nnt ada lah jugak kn.. nk arap simpan sndri.. xdenye :P ..
-pikiran yg cepat berubah.. cepat bosan dgn rambut..(sbb tuh ambot aq kjap pendek..kejap krinting..kjap pnjg..kejap pndek blek..kjap krinting..haaiiissshhh rmbot pon jd keliru! )
-ALLAH SWT ,mak,keluarga,kwn2,my boxer(bf) org yg paling aku syg.. aku tknk kehilangan mereka.. sesungguhnye tiada yg abadi didunia.. kecuali yg SATU..
-rasa mcm xde ape dah nk cite.. :) so.. korg dh kenal aku mcmne kan? sesiapa yg bkenan boleh lah ambek borang.. dan isi.. saya akan pertimbangkan :) duit hantaran tk mahal :) (puuuuiiii tk pndai masak.. sape pon tknk) = ='

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...