Monday, April 23, 2012

kenapa aku suka update status bebunga2..

*screen munches jadi pilihan..
mmg FB jadi tempat aku mengadu dan tempat aku lepaskan perasaan..lemparkan ayat bebunga2 yg memerli org di sekeliling..:P ada aku kesah.. dan sbb kedua.. aku adalah bekas plaja sastera.. hahaha = ='
antara nya..
betul kan? org setia semakin pupus di dunia.. sama sepertyi badak air,badak sumbu dan penyu.. = =' ape menatang pulak nih..










kan kan??? mmg kenyataan nih betol kan? klo tk caye.. cer lah tgok org disekeliling kita.. kita tgok jiran kita... kita tgok bos kita.. kwn kita.. dan diri kita sndri.. sape yg tknk beusaha jd kaya kn? :)









byk yg setuju tentang kenyataan ini.. hahahah dan ada jugak yg terasa.. dan ada yg membantah.. weeekkkk !!!!










ini masa aku betul2 sedih.. ye.. mmg kite hidup seperti atas sbuah novel.. dan skrg.. aku di bab yg hepy !!yeaaaahhh :D anda bagaimana?










hampir 60 like.. ye.. mmg betul lah kan? aku pon tktau cmne leh t'pk ayat nih.. dan tak sangka HOW (kwn cina) aku faham maksudnya dan setuju dgn aku.. :D sohai !! #%4@&* = ='









ini klaka.. pd malam yg hening.. aq terima satu bbm dari seorg 'mmbe' bbm..
beliau:u tahu kan A*% dh ada isteri dan tiga org anak?i tknk nnt u tgadai body
aku:haaaaa?
beliau:haaaa terkejut kan?
aku:sape nih?
beliau:i wife A*& ..i tknk u kena tipu..
aku:ohh.. dah agak dah.. eh.. saya mmbe je dgn A*& (mmbe yg aq mksudkn adalah kwn yg aq tk pnh jmpe.. n die tibe2 wujud dlm cntct bbm aq..)
beliau:send gmba [].. hepy femily.. (kelihatan seorg ppuan yg putih kulitnya.. cam isma AF..lawa kot.. tkyah isau lah...)
aku:ehhh kak jgn mcm nih.. laki akak pon sy tktau nama apa.. dok mana.. beul.. sumpah.. (sumpah bab nk caye kn die :P )
beliau:tak.. i takut u tk caye je..
aku:ok.. akak rampas je bb laki akk tuh.. supaya die tkleh bbm ppuan lain :)
beliau:thnk adek :)
hahaha..okeh..nih pon ayat yg tibe2 muncul kt pale otak.. ade kena dgn diri sndri gak..kwn2,ataupon org disekeliling.. tidak ditujukan pd sesape :)











hahaha ok ini benar.. sbenar aku dh lupa... mana aku dpt info nih.. so aku terus sebar kan.. haha tk kesah lah betul ke tak.. tp mmg klo difikir-fikirkan.. mmg betul pon kan..









kbanyakannya mmg kite tk suke bila org mngunkit.. tp kdg2 kita kena juga dgr apa yg diaorg ungkitkan supaya mngingatkan kita apa yg kita dh lupa.. melayu kan mudah lupa.. so klo nk ingat....suh lah sape2 ungkit..hihihi ungkit:menceritakan balik bnda yg die buat/tolong pada org itu..






ini aku bengang!!! grrrr pelik.. kenapa ada org yg busuk hati sanggup edit mnjdikan gmba yg elok.. jd tidak elok.. jdkan gmba bogel.. jdkan gmba bpelukan.. xde keje ke? kenapa tak ambek je gmba 'ppuan2' yg seksi seksa tuh je? dah takyah nk edit byk2 sgt..







sape yg tk bengang kan.. klo call bkali2.. tkde sape angkat.. msg pon x di reply.. mmg bengang lah kn.. baek tkyah kai HP.. atau bg je HP tuh kt anjing !

><








ini pon aku bengang.. grrrr agaknye die pk die wak kete F1 kt litar sepang kot...agak2 lah bro!!!!











memang susah nk lupakan bila seseorg tuh dh saket kan hati kite.. kita boleh memaafkannye.. tp tk mudah dan mungkin lngsung tak lupakan apa yg die bt pada kite.. kerana mungkin kesilapan yg die lakukan sgt perit/pedih/kejam/jahat.. tp kite kena pk gak.. tk seorg pon mnusia yg tk pnh mlakukan ksilapan.. tk kira lah die tuh sultan ke,raja ke,menteri ke,dato ke ape ke.. kita semua mnusia..
mngkin ada dikalangan kita yg berhati keras,lnsung tk maafkan die.. tk elok cmtuh..kan maaf tuh amalan mulia.. NABI pon maafkan UMAT :)
kebanyakan nye mmg kerap aku online kt hp.. klo dulu kt opis lah kn.. tp dssbkan dh kne block.. hahhahahaha jd hp lah tmpt aq online :)










entry nih aq bt slama due hari..gara2 ptg smlm.. tibe2 ada asap penuh opis.. semua gelabah kot2 ade kbakaran.. dan aku pon thenti mnulis entry nih.. hehehhe sekerang dh hbes ~ salam :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...